Vse premalokrat se ljudje pravzaprav zavedamo kako pomembno je to, kaj v svoje telo vnašamo. Kakšne vrste hrano in pijačo uživamo. Kajti od sestave hrane, ki jo zaužijemo je močno odvisno koliko energije nam bo v danem trenutku na voljo, če pa se nam v nekem časovnem obdobju dogajajo še stresne situacije,  pa je hrana in predvsem njena kvaliteta in časovna komponenta kdaj jo jemo in koliko časa je ne zelo, zelo pomembna.

16-URNI MINI POST OMOGOČI TELESU KVALITETEN POČITEK IN DVIGUJE ODPORNOST NA STRES

s16 urnim mini-postom telesu omogočimo, da se regenerira bistveno bolj kvalitetno, kot bi se sicer s prebavljanjem
 

Kadar smo pod stresnimi situacijami in tudi sicer, ko nam življenje gladko in miro teče se je dobro zavedati, da tako, kot spanje, naše telo potrebje tudi počitek brez prebavljanja hrane. Zadnje medicinske študije zmeraj bolj kažejo v smeri, ki so jo že zdavnaj kazali strokovnjaki kitajske medicine TKM, da je idealno razmerje uživanja hrane in ne-uživanje le-te tako: 8 ur našega dnevnega dela življenja se prehranjujemo z dvema do tremi obroki, naslednijih 16 ur pa ne jemo trde hrane in tako s tem 16 urnim mini-postom telesu omogočimo, da se regenerira bistveno bolj kvalitetno, kot bi se sicer s prebavljanjem. Že po enem mesecu takega prehranjevalnega režima se začne na našem telesnem počutju in nivoju energije, ki nam je na razpolago le-ta poznati. Na ta način bomo tudi z lahkoto vzdrževali telesno težo ne glede na to ali smo fizično veliko aktivni ali ne.

PRIPOROČENA ŽIVILA ZA ZMANJŠANJE STRESA OZ. DVIGA ODPORNOSTI NA STRES

Kadar preživljamo obdobje, ki je zelo stresno in traja dlje časa moramo paziti, da se ne začnemo prehranjevati s t.i.tolažilno hrano, ki nam sicer v trenutku, ko jo zaužijemo da ugodje in nas malo pomiri, čez nekaj časa pa postanemo zaradi nje še bolj razdražljivi in si jo zaželimo še več, kar povzroči začaran krog. Pod tovrstno hrano štejemo predvsem sladkarije, ki pripomorejo k hitremu dvigu sladkorja v krvi, kar nas trenutno sicer pomiri, vendar samo nekaj časa kasneje pa se nam razpoloženje še poslabša zaradi hitrega padca sladkorja v krvi malo za tem. Poleg sladkarij pod toažilno hrano in hrano z visokim glikemičnim indeksom uvrščamo še: piškote, pecivo, čips, pomes frites, slane prigrizke, itd...

med stresnim obdobjem se izogibajmo nezdravi hrani, ki nam še dodatno jemlje energijo
 

Namesto tovrstne hrane, ki še dodatno obremeni naše telo raje posežimo po nizko kalorični-lahko prebavljivi hrani, ki je polnovredna in nam pomaga vzdrževati enakomiren nivo energije, istočasno pa prebavnega sistema in že tako ali tako od stresa vznemirjenega telesa ne obremeni preveč. Pod tovrstna živila štejemo:

-veliko svežega sadja in zelenjave

-oreščke

-brokoli

-ribe

-mleko

-banane

-borovnice

-pomaranče

-sladki krompir

-rjavi riž

Zmernost pri vsemu kar počnemo, jemo, razmišljamo in delamo pa je na koncu koncev ključ do naše notranje moči, stabilnosti in učinkovitega spopadanja s stresnimi situacijami.

HRANA ZA NAŠE MOŽGANE IN DVIGA ODPORNOSTI NA STRES

Za brezplačni prejem pdf dokumenta 10ih rutin in živil, ki jih priporoča svetovno znan coach za tehnike pomnenja in dviga potenciala našega uma, ki ga najemajo znani podjetniki, kot je Elon Musk, Richard Branson, hollywodski režiserji, itd izpolnite podatke spodaj.