Blog

KAKO DO HARMONIJE V DANAŠNJEM KAOTIČNEM SVETU

Piše: Urša Milavec za SVET KAPITALA

Kadar pomislimo na zdravje sta predvsem naravna in uravnotežena prehrana ter telesna aktivnost prvi misli, ki ju dobimo povezani s tem. Vendar pomembno je zavedanje, da dobro zdravje ni povezano samo z našim telesom. Naš um in telo sta prepletena in tako vplivata en na drugega.
Preberi več

Šele ko odpravite stres boste v nepopolosti zaživeli popolno

Piše: Urša Milavec za SVET KAPITALA

Stres ni neka „stvar”, ki a priori obstaja. Običajno ljudje rečemo, da zunanje okoliščine povzročajo stres v nas. V resnici stres ni stvar okoliščin, niti ni nekaj kar samo po sebi obstaja, kot neko dejstvo ali „stvar”. Stres ni nekaj, kar se nam zgodi, proti čemur nimamo vpliva.
Preberi več

RUMINIRANJE oz. dolgotrajno premišljevanje in analiziranje teme, ki nas pripelje v stres

Piše: Urša Milavec trener obvladovanja stresa

Kadar o določeni (neprijetni) temi razglabljamo dolgo časa ne da bi prišli do kakšnega novega zaključka oz. spoznanja ali na koncu tudi sprejeli neko konkretno odločitev, govorimo o neučinkovitem analiziranju. Gre za t. i. ruminiranje – dobesedno prežvekujemo ene in iste misli in se nikamor ne premaknemo. Ostajamo zaskrbljeni, neodločni in pasivni. Ker smo osredotočeni le na problem, ne pa na rešitev, z občutkom nemoči obtičimo na istem mestu. Takšen način nefunkcionalnega mišljenja je značilen predvsem za depresivne in anksiozne posameznike in ga ni enostavno prekiniti.
Preberi več

Živimo življenje lastnih misli

Piše: Urša Milavec za SVET KAPITALA

Vsak dan se začne s prvo mislijo, ki se je zavemo, ko odpremo oči. Zato je med tednom, ko smo vpeti v tisoč in eno misel, projekte, sestanke in podobno, zelo priporočljivo, da se držimo ustaljene rutine, ki nam delovni dan pomaga začeti v harmoniji in miru.
Preberi več

Jutranja rutina za dvig potenciala uma

Piše: Urša Milavec trener obvladovanja stresa

Jim Kwik, svetovno znan trener za urjenje spomina in tehnik pomnenja priporoča, da vsak dan sledimo jutranji rutini, ki vključuje tudi prehranske napotke za boljše delovanje našega uma čez dan. Po njegovih izkušnjah se ljudem, ki se držijo te rutine za dvig sposobnosti uma in mislenih procesov delovna učinkovitost in izkoriščanje potenciala možganov bistveno izboljša.
Preberi več

Holističen pogled na zmanjšanje stresa

Piše: Urša Milavec za SVET KAPITALA

Ljudje smo kompleksna bitja, kar nam lepo ponazarja holističen (celosten) pogled na naše telo, ki ga sestavljajo fizično, eterično, čustveno in mentalno telo. Vsa telesa so neposredno povezana in eno vpliva na drugega.
Preberi več

MCT Treningi

Izbirate lahko med različnimi posebej prilagojenimi MCT treningi.

Trening za posameznike

2 dnevni

Master change training je specializiran trening, ki posameznikom in kolektivom pomaga delovati z manj stresa. Problema stresa se loteva celovito, z vidika uma, telesa in duha.

Več

Nova paradigma razmišljanja o stresu in učinkovitosti

NOVO - Celodnevna delavnica za podjetja

Pogost izziv je kako ohraniti optimalno mentalno stanje tudi v najtežjih situacijah.

Več

Master Change Trening Club ONLINE

Redna mesečna srečanja-ONLINE

5 mesečni program mentalnih treningov učinkovitega obvladovanja stresa.

Več

Trening za podjetja

2 dnevni

Intenziven dvodnevni program namenjen izdelavi sistematičnega akcijskega načrta za rešitev situacije, ki posameznika ali kolektiv spravlja v stres.

Več

Program za posameznike

6 tedenski

Trening poteka 1x tedensko 60 min. Celoten program treninga sledi akcijskemu načrtu, ki je namenjen rešitvi stresne situacije ali dlje trajajočega stresnega obdobja.

Več

Delavnice za podjetja

Delavnice in predavanja

Specializirane delavnice - predavanja za obvladovanje stresa in izgorelosti na poslovnem ali zasebnem področju življenja.

Več

3 TEMELJI ZDRAVJA

2 dnevna praktična delavnica

miren um / naravna hrana / funkcionalno telo

Več

Naroči se na naše e-novice