Master Change Training

se ukvarja z iskanjem ravnovesja uma, telesa in duha ter s tem boljšega obvladovanja stresa tako pri poslovnem, kot tudi zasebnem delu življenja. 

Poslanstvo treninga je ljudi pripeljati do spoznanja, da imamo vsi v sebi prirojeno znanje, ki pomaga obvladovati stres in mentalne motnje, ki ga ustvarjajo. To znanje se ne skriva v analizi naših misli, temveč v spoznanju moči misli na naše doživljanje in življenje.

duh um telo2x

Trening je učinkovit, ker človeka obravnava kot celovit sistem: um-duh-telo.

PROGRAM TRENINGA JE 3 NIVOJSKI:

  1. nivo UMA (izgraditev miselnosti za obvladovanje in zmanjšanje stresa),
  2. nivo TELESA (izhodišča življenjskega sloga odpornega na stres)
  3. nivo DUHA (povečanje stika z notranjo modrostjo).

O urši

V veliko veselje in navdih mi je pomagati ljudem do boljšega obvladovanja stresa, osebne rasti in s tem do bolj kvalitetnega in izpopolnjenega življenja.

Urša Milavec,
ustanoviteljica in vodja Master Change treninga
ter redna kolumnistka za Svet Kapitala

Več

MCT Treningi

Izbirate lahko med različnimi posebej prilagojenimi MCT treningi.

Online delavnica o učinkovitosti

Nova paradigma razmišljanja o stresu in učinkovitosti

Pogost izziv je kako ohraniti optimalno mentalno stanje tudi v najtežjih situacijah.

Več

Master Change Trening Club

5 - MESEČNI ONLINE PROGRAM / ZA POSAMEZNIKE

Online program osebne rasti,  poglabljanja notranjega miru in harmonije.

Več

Online delavnica o zdravju

3 TEMELJI ZDRAVJA

obvladovanje stresa / naravna hrana / funkcionalno telo

Več

Trening za posameznike

2 dnevni trening obvladovanja stresa / za posameznike

Specializiran trening, ki posameznikom in kolektivom pomaga delovati z manj stresa. Problema stresa se loteva celovito, z vidika uma, telesa in duha.

Več

Trening za podjetja

2 dnevni trening obvladovanja stresa / za podjetja

Edinstven trening, ki se loteva obvladovanja stresa v kolektivih in pri posameznikih z grajenjem ravnovesja uma, telesa in duha.

Več

Celodnevni trening za podjetja

Nova paradigma razmišljanja o stresu in učinkovitosti

Pogost izziv je kako ohraniti optimalno mentalno stanje tudi v najtežjih situacijah.

Več

Program za posameznike

6 tedenski

Trening poteka 1x tedensko 60 min. Celoten program treninga sledi akcijskemu načrtu, ki je namenjen rešitvi stresne situacije ali dlje trajajočega stresnega obdobja.

Več

Naroči se na naše e-novice